Pages

Subscribe:

Isnin, 29 Jun 2020

Taman Bukit Cheng | Facing Open


Saiz 20 x 90 | Full Loan Bagi Yang Layak












TAMAN BUKIT CHENG | Hadapan Padang

MAKLUMAT RUMAH
- Teres 1 Tingkat
- Freehold
- Non Bumi Lot
- Owner Melayu
- Land size 20x90
- Extended house till the end
- 3 Bilik 2 Bilik Air
- Fully tiles
- Kitchen cabinet
- Awning

Extra Bonus🎉🎉
Aircond 3 unit

Sofa 3 2 1
Meja makan batu marmar 6 kerusi
Walldrop cabinet bilik

Kabinet tv

PERSEKITARAN
- Berdekatan dengan Supermarket, Bank, Petrol Station
- 7 min ke Tesco Cheng
- 9 min ke Stadium Hang Jebat / Pusat Akuatik
- 19 min ke Hospital Melaka
- 17 min ke Oriental Melaka Straits Medical Centre
- 17 min ke Melaka Airport
- 17 min ke Melaka Sentral
- 24 min ke Bandar Melaka

Sekolah Berdekatan
- 2 min ke Kolej Unikop Caw. Melaka
- 7 min ke SJKC Cheng
- 6 min ke SK Cheng
- 7 min ke SMK Tun Haji Abd Malek

Akses Jalanraya Yang Baik:
------------------------------------
Berdekatan Lebuh AMJ
20 min ke Plaza Tol Ayer Keroh.

HARGA JUALAN RM243,000 negotiable

Call/Sms/Whatsapp
Hafifi (REN22064)
012-3108414
CCI Property

Whatsapp

*jika anda ada rumah atau tanah yang ingin dijual, call atau whatsapp nombor seperti di atas.

0 comments: