Pages

Subscribe:

Selasa, 16 Ogos 2022

Taman Angkasa Nuri, Gangsa - Batu Berendam, Melaka

End Lot | Partly Furnised | Renovation











TAMAN ANGKASA NURI GANGSA - BATU BERENDAM | End Lot & Partly Furnish

MAKLUMAT RUMAH
- Teres satu tingkat
- Rumah tepi
- Renovation
- Leasehold 
- Bumilot
- 3 Bilik tidur 
- 2 Bilik air
- Saiz 20 x 70
- Rumah extend hall & kicthen
- Fully tiles 
- Belakang extra 10 kaki 
- Plaster Ceiling 
- Extend porch hadapan 

Perabot:
- Free 4 unit penghawa dingin 
- Tilam,katil dan almari baju 3 set
- Peti Sejuk
- Mesin Basuh

KEMUDAHAN ASAS :-
️berdekatan  Masjid  
1km ke Sekolah Kebangsaan 
5min ke Pasaraya NSK
5min ke Station BHP
5 min ke Maybank
10min ke Tol Ayer Keroh
15 min ke Bandar Melaka
 5 min ke Melaka Airport 

Asking Price RM245,000 Negotiable

Call/Sms/Whatsapp
Hafifi (REN22064)
012-3108414
CCI Property

Whatsapp

*jika anda ada rumah atau tanah yang ingin dijual, call atau whatsapp nombor di atas. Semakkan harga pasaran semasa juga disediakan dengan PERCUMA.

0 comments: